Konverziós lehetőség
Tartalom
A konverziós zavarok lehetséges neurobiológiai háttere és kezelési alapelvei
Viber Tudod mit jelent ez? Elérhető, tehát nekünk is sikerülhet. Ez az arány egyébként valójában egy átlagos cégnél harmada, sőt inkább ötöde.
Mikor ilyet látok mindig azt mondom magamban, akkor legyen ez a cél, ott a minta hogy teljesíthető. Először nézzük meg a konverzió jelentését, majd jöjjenek a számok és tippek.
Erről itt olvashatsz. Az alapok: Mi a konverzió?
Konverzió azt jelenti, hogy valamit tesz a látogató a weboldalon. Itt nem csak az lehet, hogy valaki vásárol, persze az a legjobb.
Konverzió optimalizálás
De lehet akár az is, hogy valaki feliratkozik egy hírlevélre, vagy részt vesz egy eseményen, vagy megnéz egy videót, vagy megnéz egy videót X ideig… és így tovább. Van konverziós lehetőség az oldaladon? A legtöbb cég itt bukik el Minden weboldalt úgy kell megtervezni, hogy a konverzió irányába tereljük konverziós lehetőség látogatót.
Máskülönben semmi értelme a weboldaladnak. Például Facebook marketinggelkeresőoptimalizálássalGoogle hirdetéssel.
Egy fejtöréssel kevesebb – Új optimalizálási lehetőség Facebookon
Ez vásárlót jelent. A másik pedig növeled a látogatók számát!
Látjuk, konverziós lehetőség minél nagyobb az igény, vagy szükségesség annál magasabb a konverzió. A konverziót nézhetjük úgy is, hogy milyen csatornáról jön.
- Mi történik akkor, ha nem rendelkezel a szükséges konverziószámmal, melynek segítségével az AdWords vagy a Facebook valóban a megfelelő célcsoportnak, felhasználóknak tudja megmutatni hirdetésed?
- A páciens tünetei általában nem felelnek meg a motoros, illetve szenzoros beidegzésnek, eltérnek az organikus hátterű tünetektől főként a páciens betegségről, tünetekről alkotott elképzeléseit tükrözik.
- Munka az otthoni kézművességtől
- Но было не слишком хочется становиться гибридом.
A konverziónál láthatod is, hogy sokban függ a mértéke attól, hogy mennyire magas fokú a felhasználó szándéka. Ettől még mindegyikre érdemes hangsúlyt konverziós lehetőség, de láthatóan Google marketing meg tudja emelni a konverziódat már most! Ez akkor fordul elő, amikor igazán betaláltál a vásárlóidnál, vagy valami határidő volt. Mint például ennél a magyar cégnél, amikor 2 perc alatt vásárlója volt miután behirdette az új termékét itt elolvashatod Mivel tudod növelni a konverziódat?
1000 látogatóból 115 vásárol. Ilyen magas konverzió is elérhető
Tudom, hogy azonnali információt szeretnél, ezért ideírjuk most a legfontosabbakat, de lesz erről még cikk a Minneren, amit ide is be fogok majd linkelni. Kérj be a vevőktől, ügyfeleidtől értékelést és azt jelenítsd meg az oldaladon, sales oldalaidon.
Törekedj rá, hogy ezeket lássák is, sőt akár reklámozhatod is. A legjobb, ha a vásárlást követően 2 hét múlva kéred e-mailben az értékelést.
Tesztelj különböző feliratokat, gombokat, képeket, elrendezést. Próbáld ki mennyi a konverzió, ha videót is használsz, teszteld a gombok szövegeit.
- Hivatkozáskattintásra vagy konverzióra kellene optimalizálni a Konverziók kampánycélú hirdetéssorozatot?
- A konverziós zavarok lehetséges neurobiológiai háttere és kezelési alapelvei
- Így optimalizálj konverzióra alacsony a konverziós számoknál
Próbáld ki, hogy hosszabb szövegeket írsz minél hosszabb egy promóciós oldal annál magasabb a konverzió. A vevőről szól a weboldalad, a szövegezésed?
Hajlamosak vagyunk nem a vevő problémájára koncentrálni, hanem saját magunkat fényezni, a termékünkről írni csak. A konverziót növelheted a jobb termékleírással is, igazából mindegy is milyen terméked van, kellenek a jó szövegek, a jó trigger pontokat meghatározni.
- Te tudod melyik lépés hozza a legtöbb konverziót a weboldaladon?
- látogatóból vásárol. Ilyen magas konverzió is elérhető | Minner
- Új optimalizálási lehetőség Facebookon | Klikkmarketing
- Konverzió optimalizálás (CRO) - Hogyan?
Itt egy gyakorlatias példa: Ezt a termékleírást a vevők készítették. Jobb is lett! Termékleírás minta, ötlet.